måndag 23 juni 2008

Här har vi något: Nygjorda örhängen

Hittade något spännande tidigare, se vad maariaaa.devote.se skriver om Nygjorda örhängen:

Pysslade idag. Resultatet blev ett par snäckinspirerade örhängen.Hittar man inte det man söker efter så får man göra eget...


Lite mer spännande saker:

wiiiberg.tjejsajten.se: Nya örhängen
Dessa örhängen hittade jag på Wedins häromdagen, söta va? Brukar inte använda örhängen så ofta men finns verkligen ursöta örhängen ju så det blir ändr...

donnasandra.blogg.se: Mina UK har söta örhängen
Mina UK har fått in några söta örhängen, som finns i andra färger än rosa om de nedan känns för gulliga

baralinnea.tjejsajten.se: Smyckesfunderingar
Jag har aldrig varit särskilt bra på att använda smycken. För några år sedan gillade jag stora örhängen och hade det nästan hela tiden, men förutom de...

Inga kommentarer: