måndag 23 juni 2008

Sanslöst bäst! Kolla: Besökare i min trädgård ...

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in fotorutan.blogspot.com innehållet där fick ialla fall mig att börja hoppa av glädje. Mycket av det är ju SÅ bäst, men man ska inte avfärda allt på nätet. noreply@blogger.com (♥ LottaM ♥) skriver ett och annat underhållande.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Besökare i min trädgård .... Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

noreply@blogger.com (♥ LottaM ♥) skriver på detta viset:
Tack för Din röstAndra som bloggar om foto, harar, lottam, Jag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.se


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Här är lite mer saker jag hittat

fotorutan.blogspot.com: Ensamt majestät ...
Fångad uppe på Grand Canyon.Andra som bloggar om foto, lottam, Jag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.secopyrightLottaM Tack för Din röst På Resa Genom Livet min dagboksblogg

fotorutan.blogspot.com: Trädgårds Iris ...
Trädgårds Irisen blommar och sprider sin doft så underbart när man sveper förbi. TACK för Din röstAndra som bloggar med foto, blommor, trädgård, lottamJag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.se

fotorutan.blogspot.com: LinsBuS - Slut
LinsBuS SlutVecka 24Bohusfästning 700 år är "still going strong" inte slut. Kika på fler bus med linsen.Andra som bloggar med foto, linsbus, lottam, Jag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.secopyrightLottaM Tack för Din röst På Resa Genom Livet min dagboksblogg

Inga kommentarer: