tisdag 24 juni 2008

Sanslöst bäst! Kolla: Älskade iMac

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in bimbo84.blogspot.com innehållet där fick ialla fall mig att börja se mig fundersamt omkring. Mycket av det är ju SÅ bäst, men man ska inte avfärda allt på nätet. noreply@blogger.com (Bimbo Boy) skriver ett och annat spännande.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Älskade iMac. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

noreply@blogger.com (Bimbo Boy) skriver på detta viset:
I dag kom min efterlängtade iMac med bud Den är så otroligt vacker att jag knappt vågar använda den, den kan ju bli smutsig Själva systemet är rätt annorlunda jämfört med en PCdator, allt går mycket snabbare och enklare på en Mac. Men det kommer att ta ett tag för mig att lära mig hur det fungerar så bli inte förvånad om mina blogginlägg kommer att dröja lite de närmaste dagarna. Bäst av allt är att den kraftfulla hårddisken är inbyggd i skärmen, så man får en massa plats över till annat. Jag fyller ju år i morgon så datorn kom riktigt lägligt, som en tidigt födelsedagspresent. Jag är så gladI kväll var förresten Arja Saijonmaa med på "Allsång På Skansen". Hon var så snygg och glamourös, speciellt när hon framförde sitt andra nummer. Jag älskar åldrande divor, de har en viss charm som de yngre konkurrenterna saknar. "Högt Över Havet" är förresten en riktigt bra schlagerlåtAndra bloggar om iMac, Apple, datorer, IT, Arja Saijonmaa, Allsång På Skansen, födelsedagar, teknik, vardag.Bimbo Boyhttpwww.bimboboy.com


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Detta har andra skrivit:

www.erikwesterdahl.se: Berg Flyttar In
br Vi har just sett på Carina Berg flyttar in på 4an. Riktigt roligt program måste jag säga , I dagens program så sov hon över hos Lasse Berghagen, och även om jag hatar Allsång på skansen över allt annat, så var det riktigt intressantkul att se br Nu så ska jag faktiskt ta och knyta ...

bimbo84.blogspot.com: Det är stabilt
Det är så skönt att kunna säga att mitt mående är stabilt just nu, nästan riktigt bra. Jag har gått igenom mycket ångest och hjärtesorg genom åren som har satt sina spår, men jag har klarat mig genom det och kommit ut som en starkare människa. Jag är inte samma person i dag som jag var för ett halvår sedan. Jag lär mig nya saker hela tiden och jag utvecklas. Jag är nöjd med hur min vardag ser ut just nu och jag går mot mina mål i min egen takt.Jag vet vad som gör mig glad och vad som gör mig ledsen, och jag försöker att undvika det senare så gott det går. Ibland dyker minnen och personer från det förflutna upp, men då gäller det att göra det bästa av situationen. Man får göra en avvägning för att se vilket som väger tyngst. Om jag mår dåligt av att ha kontakt med en person som har sårat mig just nu så behöver jag inte ha det. Men det betyder inte att det alltid kommer att vara så. Men jag måste tänka på min egen hälsa först och främst.Detsamma gäller för ångest. Det känns riktigt jobbigt ibland, men det är inte permanent. Ibland är det bra att ha ett mantra "Det gör ont just nu och det får det göra, för det är helt normalt. Men kommer att gå över, det gör det alltid förr eller senare." Om man intalar sig själv det när man har ångest så känner man sig faktiskt lite lugnare.Andra bloggar om Borderline, emotionellt instabil personlighetsstörning, ångest, relationer, depression, personlig utveckling, panikångest, kärlek, hälsa.Bimbo Boyhttpwww.bimboboy.com

bimbo84.blogspot.com: Världens bästa fjolla
Det 26 mars fyllde en av mina bästa vänner tjugofem år. Jag vill därför ta tillfället i akt att hylla världens bästa Henri med detta blogginlägg Jag och Henri lärde känna varandra på Qruiser 2003. Vi kom direkt bra överens Vi träffades i december samma år då jag var i Stockholm och spelade in nya låtar. Vi tog en drink på Royal Vikings hotellbar och det har varit vårt stammishak sedan dess. Det bästa med Henri är hans underbara humor och hans snygga klädstil. När vi umgås så går vi konstant omkring och låtsas att vi är världskända divor... eller låtsas och låtsas. Här kommer en bild på min lilla divaGrattis, grattis Henri har dessutom efter mycket tjat kommit in i 2000talet och skaffat sig en blogg. Du hittar den här. På tal om något helt annat, spana in Immanuels intervju med mig om kön och könsroller här.Andra bloggar om vänskap, bloggosfären, födelsedagar, Qruiser, nöje, humor, mode, könsroller.Bimbo Boyhttpwww.bimboboy.com

Inga kommentarer: