måndag 23 juni 2008

Vad tycker du om "När kommer sommaren?"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på www.niccman.se det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt bäst. Vad man är less på sådant. Men www.niccman.se skulle behöva få höra några snygga synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om När kommer sommaren?, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

www.niccman.se piper bland annat om:
Förra året vid den här tiden så befann jag och familjen oss i Barcelona, och med det grå vädret här idag så saknar jag det oerhört, Barcelona är en speciell stad, massor med historia, massor av människor och massor av allt på den negativa sidan massor av knark tyvärr plus massor av god mat .br Så ...


Åsikt tack?

Lite mer spännande saker:

www.jarnringen.se: Signaler om den tredje horisonten
Så har också Signaler från Sverok recenserat vårt senaste spel Coriolis. Och trots ett bittert EMuttåg är glädjen stor hos oss på Järnringen. Tidningens recensent Karl Bergström har skrivit en synnerligen bra och verkligen läsvärdrecension som tar upp massor av intressanta aspekter ur spelet och ger massor av ros och lite ris. Extra glad blir ...

blogg.expressen.se: Happy new YOU
Hej mina vänner och gott nytt år till er allabr 2008 ska bli året då vi alla arbetar ännu hårdare för alla barn och familjer. Vi kommer med nyheter i massorochkommer arbeta för att sprida energi och inspiration i både Sverige och i andra länder.Min nyårskväll skall tillbringas påbästa sätt, tillsammans med minsysterdotter Moa, min mor och far samt min bror och syster. Det ska verkligen bli fantastiskt mysigt Kramar i massor till er alla

lilja.nu: Sol och bad på östkusten
Ledsen att det dröjt ett tag mellan inläggen, men vi är nu 6 personer i sällskapet och tiden framför dator allt kortare.br Efter en toppenkväll i Hunter Valley och vinprovning dagen därpå begav vi oss upp längs kusten för massor av sol och bad. Vi började med ett stopp i Forster där vi bodde i en ...

Inga kommentarer: