måndag 23 juni 2008

Sånt asbra inlägg: Glödlampor

Såg ett inlägg på snigelmama.blogspot.com och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. noreply@blogger.com (/L) skriver massa underbara saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Glödlampor!!, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

noreply@blogger.com (/L) skriver bland annat:
...har varit på Väla idagKöpte ett par olika sorters glödlampor och ett par jeans. Äntligen.Var inne på IKEA men det var bara frustrerande eftersom det inte är läge att handla innan man ska flytta.Nu har jag powerwalkat en timme och ska ta igen mig med choklad...det kan man väl förtjäna?Bloggkoll


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

snigelmama.blogspot.com: sommar??!
Det blev en sen kväll igår.Åkte inte från söder förens framemot halv tolv. Det var en trevlig dag. Lots of fika och god matKöpte ett par högklackade skor igår. Jag har inga sen innan...Tycker det är så fint och jag som inte är överdrivet lång skulle verkligen behöva ett par ibland.Men inga jeans och inga linnen, vilket var det jag var ute efter, brukar blir så att man hittar det man egentligen inte behöver...Babe, skrev att det varit lite problem med att kommentera, trist.Hoppas att det blir bättreKlockan har flyttats fram en timme SOMMARTIDÄntligen.Bloggkoll

snigelmama.blogspot.com: Mörkare tider...
...nu vänder året. På väg mot höst och vinter, ännu en gång. Ska inte sommaren komma en gång till först??Det blev en bra midsommar.Myycket mat och godsaker. Först hemma hos mor min på traditionellt vis med sill köttbullar och potatis. Och en ny variant av jordgubbstårta. SmaskensSen bar det av hem för att möta Babe och J.Räkmackor och ett parti "flaggspelet". Jag är verkligen kass. Var jag sjuk under den lektionen i skolan??Doppade frukter i två sorters choklad, himmelskt gott, med glass Och så hann vi se slutet på den mest spännande fotbollsmatchen 'so far' under EM. KroatienTurkiet.Idag är det lördag Känns konstigt. Som om man fått en extra dag... Och ikväll är det fotboll igen. HollandRyssland. Eftersom A är halvholländare blir det ett givet val. Jag tror att de kan vinna allt....men innan dess en tur till svärföräldrarna för lite grill....so long...Bloggkoll

snigelmama.blogspot.com: Goodbye grillfest....FAN
I all hast innan........hann jag inte skriva att jag pratade med fruntimret som bor i huset vi ska hyra.Det var sagt att vi skulle kunna flytta in 1 augusti, då deras hus ska stå färdigt.Dock har vi 3 månaders uppsägningstid på lägenheten, men en duktig människa på kontoret har fixat en tjej i knipa som mer än gärna flyttar in så snabbt som möjligt. TOPPENSitter och ringer runt till diverse idag, bla för att flytta telefon och kolla vad som händer om man inte vill ha eftersändning med posten.Drygt en timme senare ringer kvinnan. "Eh, jo, asså det har blivit lite strul med huset. Vi kan inte flytta in riktigt då....erhh....hmmm....""Jaha, hur mycket senare pratar vi om." Jag tänker mig en vecka kanske. Hallå, vi hade ju redan pratat om detta. Vi har ju fixat och donat. Va fan"Je, en månad. Så den 1e september ska ni kunna flytta in"Grrrr, arrrrggghhhh. VAD GÖRA?Goodbye Grillfest och härliga sommarkvällar i de nya utemöblerna..... FANBloggkoll

Inga kommentarer: