måndag 23 juni 2008

Nyligen bloggat: Uppgradera din Canon EOS

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på www.kameravaskan.se var så sött att man ville börja gråta. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt söt,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, www.kameravaskan.se skriver:
På Canons hemsida kan du hitta uppgradering av din Canon EOS digitalkamera. Att uppgradera firmware, som mjukvaran i kameran heter, kan vara direkt nödvändigt för att allt ska fungera som det är tänkt.br Firmwareuppdatering som är släppta i år finns tillbr Canon EOS 1Ds Mark IIIbr Canon EOS 1D Mark IIIbr Canon EOS 5Dbr Canon EOS 30Dbr Canon EOS 40Dbr Det finns ...


Klicka in dig på Uppgradera din Canon EOS, säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Här är lite mer saker jag hittat

www.kameravaskan.se: Testbilder från Canon EOS 1000D
Söker du testbilder från Canon EOS 1000D. Här finner du flera olika testbilder och massor med information om kameran. Canon EOS 1000D är Canons nya digitalkamera. Modellen är en instegsmodell i Canons systemkamerastall.br Det är en liten och enkelt systemkamera. Canon EOS 1000D kommer kosta ca 6000 kronor. Då levereras digitalkameran med ett enklare objektiv. Objektivet ...

www.roberthammar.se: Använder du en Canon ST-E2?
Jag hittade en fotograf som använder Canon STE2 för att utlösa sina Canon Speedlite blixtar. Nu brukar jag också använda min Canon transmitter i min fotografering, men då inomhus och då främst när jag handhåller min blixt i vänster hand. I höger hand håller jag min Canon 5D, så det lär nog se lite lustigt ...

www.roberthammar.se: Om Canon av Canon själva
Canon själva har en massa bra teknisk information om Canons fotoprodukter och hur de används. I mitt tidigare projektarbete på Hanken i Helsingfors om Canons emarknadsföring tyckte jag att användarbiten saknades eller framkom inte så tydligt på deras hemsida. Men, med lite sökande så hittade jag en hel massa nyttiga länkar som är nu samlade ...

Inga kommentarer: