måndag 23 juni 2008

Sånt bäst inlägg: Fredag den 13e turdagen för försäkringsbolag?

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.cashnet.nu och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Vissa saker var så bäst, men kan hålla med om endel av det. www.cashnet.nu skriver massa snygg saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Fredag den 13:e - turdagen för försäkringsbolag?, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.cashnet.nu skriver bland annat:
Fredag den 13e är otursdagen för många, eller? Är du extra försiktig på fredag den 13e? Jag var på bio på en film jag länge velat se som handlade om en stor, stark grön man. Hur som helst, vem vinner på denna otursdag? Jag skulle tippa på att försäkringsbolagen kan få in lite extra försäkringar ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Husmusen goes jailbird
På fredag åkte min husmus till Norge... denna gången var vi extra ledsna eftersom vi visste att i han i dag skulle i fängelse. Inte fau...

www.skidresa-till.com: Stryn öppnar på fredag! Sommarskidåkning here I GO!
Stryn öppnar nu på fredag, 30 maj Jag ska dit Öppningen går enligt plan och man skyfflar snö för fullt. I år har man lovat att sätta upp ankarliften på toppen, så jag hoppas att löftet hålls Enligt deras hemsida håller de redan på att montera upp den.Man har också lovat att parken är färdigbyggd redan på fredag. Oj oj vad kul detta ska bliAndra bloggare om skidresor

niklas.hellerstedt.com: Kommentarer till Äntligen fredag av Morfar Torbjörn
Jag kommer ihåg hur det var br Nu är det fredag varje dag br Ha en skön helg med familjenbr Torbjörn o Monica

Inga kommentarer: