måndag 23 juni 2008

Nyligen bloggat: Mat och One Tree Hill.

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på www.metrobloggen.se var så sött att man ville hoppa av glädje. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt asbra,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, www.metrobloggen.se skriver:
Nu har jag ätit lite. Har inte varit sugen på nått innan så det var det första jag åt idag. Det blev 3 varmasmörg...


Klicka in dig på Mat och One Tree Hill., säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Detta har andra skrivit:

www.metrobloggen.se: One Tree Hill.
Just det, igår började den nya säsongen av One Tree Hill på femman. tror att repreisen går idag vid 14. Om någon vill se det ...

blogg.passagen.se: Nu är det av!
br Förebr Efterbr Inte världens bästa föreefterfoton kanske, men iaf...br Nyss hemkomna från frisören och Julia har gått från låååångt hår till kort. *tår i ögonvrån* Jag tycker ju att hon ärså fin i långt hår och "jag" har sparat på det i evigheter för att få det riktigt långt, men det gick liksom inte mer... br Hennes hår var alldeles slitet, gick av och hon tappade ohyggliga mängder så det var bara att ge upp och klippa av det och kanske börja om från början med sparandet?...br Hon har antagligen ärvt mitt fjösiga hår som inte kan vara mycket längre än strax nedanför axeln, stackars barn. Elsa har värsta tjocka manen *avis* fast så har hon iställethemska virvlar i håret som hon nog kommer svära ve och förbannelse över när hon blir tonåring.br Elsas hjärtvirvelbr Alltid ska det vara nåt. ; Men oavsettom jag tycker Julia är finast i långt hårså är mina barn finast i världen ♥ Sådeså Dbr *vinkevink*

blogg.passagen.se: Påminnelse om besiktning
Innan jag stängde av datorn igår kväll så kom jag ihåg att kolla mailen och fick kvällsdregglet i vrångstrupen när jag såg att jag fått mail från noreturn snabelapa bilprovningen punkt se Shitebr "Här kommer påminnelsen om Din förestående besiktning. Du har en bokad tid på stationen i Partille 20080610 kl. 0720 med DittDina fordon med registreringsnummer ASS666." Påhittat regnummer ;br Hur pantad är inte jag då som bokat besiktning och bett om påminnelse dagen innan? Varför inte ett par dagar innan??? Nu ska jag komma ihåg det till nästa gång. Ja, veeesst att jag gör Jag är ju inte tjejen som lär sig av sina misstag precis...Inteför att jag är så dum utan för att jag är så glömsk. *harkel*br Ja, ja... nu ska jag och Volvon ner till bilprovingen och skämmas.br *vinkevink*

Inga kommentarer: