måndag 23 juni 2008

Sanslöst fantastisk! Kolla: Noll inspiration

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in exponerat.blogspot.com innehållet där fick ialla fall mig att börja hoppa av glädje. Mycket av det är ju SÅ fantastisk, men man ska inte avfärda allt på nätet. noreply@blogger.com (Helena/Bildbloggerian) skriver ett och annat roliga.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Noll inspiration. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

noreply@blogger.com (Helena/Bildbloggerian) skriver på detta viset:
Inspirationen till att blogga och fotografera har varit på noll den här veckan, trots det vackra sommarvädret. Gjorde ett försök till att ta några bilder idag, men suddiga maskrosfrön är det enda jag åstadkom Vackert väder här hemma, men det är det däremot inte i Italien nu katastroftillstånd utlyst i norra Italien i fredags. Kanske inte så bra timing att vi nyss har bokat en resa till Italien, men det är bara att hoppas att det stabiliserats till helgen.


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Hittade lite andra bloggar om detta:


exponerat.blogspot.com: Lillsjön och Comosjön
Jag tog en tur runt Lillsjön igen häromkvällen när solen var på väg ned.Visst är det vackert i vår lilla naturoas i Bromma?Alla mina inlägg med bilder från Lillsjön året runt ser ni här En annan sjö, i ett annan del av Europa åker vi till i nästa vecka.Nämligen Comosjön i ItalienJag bokade flygbiljetter till Milano idag och vi tänkte ta en långhelg i någon vacker liten stad runt Lago di Como. Har blivit tipsad om Bellagio, så vi kanske åker dit. Jag älskar Italien och det ska bli superhärligt att få njuta av god mat, höga berg och djupa vatten i skön förening. Skulle tro att jag kommer att ha en del vackra vyer att fotografera... Har någon av er läsare varit runt Comosjön och har några bra tips?Andra bloggar om foto, lillsjön, italien, comosjön

elisabethsvantesson.se: Äntligen fotbolls EM
Den här bloggen är tänkt att främst innehålla politiska reflektioner men efter gårdagens match mot Italien och Holland så är det på sin plats att skriva något kort även om detta. br För mig var det som ljuvlig musik att se Holland spela 30 mot Italien. Inte för att det just var mot Italien utan bara ...

sophiequi.blogspot.com: söndagens avgörande
då var vi redo för nästa ödesmatch.ItalienSpanien.så nu är det bara att hoppas att man valde rätt land. spanien svämmar ju bokstavligt talat över av utlandssvenskar. men jag sitter stolt här på min sida medelhavssundet, och ropar för full halsForza azzurriuppdateringnehe. då var EM slut för både sverige och italien. man kanske kunde göra något annat på kvällarna hädanefter.

Inga kommentarer: