torsdag 26 juni 2008

Sånt underbar inlägg: Träningspass 2

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på blogg.tomstone.se och det fick mig verkligen att bita på naglarna. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. blogg.tomstone.se skriver massa snygg saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Träningspass 2, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

blogg.tomstone.se skriver bland annat:
Ytterligare ett träningspass den här gången övar jag på "Solitary Pass", vilket är en rätt svår teknik som jag uppfann för ca tio år sedan. Med ett par års träning till, så tror jag att den kommer att börja se bra ut. Filmklipp


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Surfade runt och hittade även detta idag:

blogg.expressen.se: Mat innan och efter träning!!!
Våra kroppar är till för att röra sig och vi mår bra efter ett träningspass eller en lång promenad. Under mina senaste föreläsningar så har det slagit mig att de flesta inte får ut maximalt av sin träning eftersom de äter fel eller vid fel tidpunkt. Vår mat bearbetas i magen och detta kräver att blodet samlas i magen. Resultatet blir att blodet inte kan finnas i musklerna på det sätt som en träningspass kräver för att få maximalt resultat. Välj att äta din mat senast 2 timmar innan träningspasset och fyll på med protein kött, fågel, fisk 12 timmar efter träningen för en snabb återhämtning.

blogg.expressen.se: Chatt efter Älskling...
Var ett tag sedan jag skrev... men mycket är det att stå i. Föreläsningar, möten och träningspass avlöser varandra och ger en ytterst sparsam fritid. Nu på söndag kan ni chatta med mig efter programmet... Söndag 22.00 Programmet är 21.00 Har haft en fullsäckad dag i Sthlm och kom precis innanför dörren... Ut och springa rensar hjärnan...br Kramkram

blogg.expressen.se: Lugn GI-chatt
En lugn timme i gichatten men alltid så roligt att bemöta medelmmarnas frågor och önskan om tipsbr br Nu ska jag dra på mig joggingskorna och sticka till jobbet... Träningspass väntarbr br Ha en fin dag

Inga kommentarer: