tisdag 1 juli 2008

Intressant inlägg: LinuxMce

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.prylparadiset.se och det fick mig verkligen att sura resten av dagen. Vissa saker var så intressant, men kan hålla med om endel av det. www.prylparadiset.se skriver massa sanna saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om LinuxMce, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.prylparadiset.se skriver bland annat:
Servern verkar i alla fall fungera nu, även om det kan vara lite bökigt med att köra på bara 1 nätverkskort. Det har krävt en hel del merarbete att få maskinen att fungera med satelitstationerna. En styrka skulle kunna vara att kunna köra allt över WiFi istället för kabelburet så det är nästa del i ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

niklas.hellerstedt.com: Kommentarer till Vinn reklambyråtid av Christian
Då drar jag till med en gissning på ikväll då Klockan 23.34 för att vara exakt. Då förutspår jag ett litet pling i toalettstolen. så kanske jag i alla fall får vara med i lottningen sen...

www.prylparadiset.se: Startup exempel på Vista
Ok har lekt lite med tanken, att fixa uppstartsbilden tog Ca 3 minuter, ok det är en liten lek med en ide.br br Ok att själva uppstarten tar lite tid, men det beror på att vistan ligger på en virituell maskin .br Vad skulle en ev operatör kunna lägga till?br Ok om du ser på Idn så Själva ...

blogg.stureplan.se: Silbersky löser Engla-gåtan
Stureplan Report ska ju vara en nyhetsbevakande blogg, och den tveklöst största mediala bomben den här veckan är ju jakten på den försvunna Engla. Här skulle jag kunna slänga in en plump, Göteborgsanstruken vits om att de borde leta i Englas showroom, men avstår.br 10åriga Engla är fortfarande borta. Dagens nyhet är att en 42årig, känd ...

Inga kommentarer: