tisdag 1 juli 2008

118100 är bara bäst!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på crewlady.blogg.se och det fick mig verkligen att slå sönder porslin. Endel synpunkter som står där är ju helt bäst, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! crewlady.blogg.se skriver endel underhållande grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om 118100, berätta vad du tycker om det som står nedan!

crewlady.blogg.se skriver bland annat:
118100 har kommit på en ny rolig men kanske lite onödig tjänst. Man kan ställa vilken fråga som helst och få ett ganska korrekt svar. Så igår ställde jag frågan "Vem är Theres B*******?" Svaret jag fick löd som så "118100 tror att Theres är en glad prick med en positiv syn på tillvaron. Hon gillar datorer och att kolla på film med en god vän" Min fråga är nu vart får dom den informationen ifrån? Vi testade även på andra personer och det som kom upp stämde väldigt bra. Snart kommer det väl finnas en tjänst där man kan se exakt vad personen gör för tillfället.. Kan man få vara lite anonym kanske?


Vad tror du om det här?

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.metrobloggen.se: Lazy-Metalduon Merryhell och Bellman
Nu är han i farten igen. "Vem?", undrar du kanske. Jo, Kalsomgmannen alias Startmannen. På söndag 239 kl. 11 17 kan du som har va...

www.metrobloggen.se: Vattenmelon
När vi var hos mormor för att fira hennes födelsedag "Vilka fina meloner." "Mina, mammas eller mormors..?" Men nej, det...

aekenstam.blogg.se: Bye bye TV bord!
Har precis blivit klar med att plocka isär mitt gamla TV bord från IKEA som bara tog plats i stora rummet. Så nu ligger bordet på vinden tills morsan vet vad om det ska användas till, annars kommer vi slänga det. Lyckas plocka isär det utan våld LAN Nu är "LAN möblerna" på plats inför LANet nu till helgen lite tidigt kanske, men passa på idag. Och mitt under mobleringen hitta jag en två år gammal tidning .Fredag, 10 februari 2006

Inga kommentarer: