torsdag 3 juli 2008

Feeds.feedburner.com påstår: Klimatkamp och könskamp hand i hand

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på feeds.feedburner.com och det fick mig att hoppa av glädje. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav underbar, men jag håller inte alltid med om allt. feeds.feedburner.com skriver mycket underbara saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Klimatkamp och könskamp hand i hand, berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

feeds.feedburner.com skriver bland annat:
Intressant intervju i Internationalen med två aktivister i Klimataktion, en av dem bloggaren Roya om jag förstått det hela rätt. Några citatbr Varför har ni bildat ett feministiskt nätverk i Klimataktion?br Vi tycker att det är viktigt att bilda det här nätverket för att belysa klimathotet och för att göra konkreta aktioner ur ett feministiskt perspektiv. ...


Vad tycker ni om detta?


Surfade runt och hittade även detta idag:

www.housenet.se: “Lockpriser en lyckad strategi”
I SVT’s Plus visades en mycket intressant intervju med en mäklare som har mer än 25 års erfarenhet av mäklarbranshen. Intervjun tog upp fenomenet lockpriser och är riktigt intressant. Se hela intervjun här Download Videobr

linneanilsson.blogspot.com: Ny layout...
Åh, nu fick jag lust att göra en ny blogglayout D Men tyvärr vet jag inte om jag orkar, haha. Rätt tomt är det på ider också. Varför kommer inspirationen aldrig när man vill?Men jag ska försöka få till en ny design snart. Har ju haft den här rätt länge nu, det börjar bli dags att byta.

terese.wordpress.com: Gahhhh
Känner mig totalt värdelös, dagar som den här när det värkernågot fruktansvärt iprecis hela kroppen och en orkeslöshet som heter duga får jag sånt dåligt samvete för att jag inte orkar hitta på saker med dottern. Efter städning och springning med en flygande drake räckte för att få några dagar med mer värk. Det hela ...

Inga kommentarer: